Samonastavovaci opticky snimac

Petr Simek psimek@jcu.cz
Sobota Květen 15 21:31:10 CEST 2004

On Sat, 15 May 2004, Radek a Petra Vickovi wrote:

> Ja jedine z ceho mam strach, aby se mi v malych prostorech nenaplnilo cidlo
> mnozstvim odrazu a to neznemoznilo mereni. Velmi casto merim treba uvnitr
> lodi na setrvacniku a mam prave strach, ze se to tam bude triskat.

Ono to ma rozumny dosah do 10mm, myslim ze neni ceho se obavat, spis je
problem s externim pulsnim osvetlenim. Typicky zarivky.

> Potrebuji neco co vysila uzky paprsek - CNY70 vypada ajimave ale nenasel
> jsem v DS nikde jak uzce to vysila a take zda to ma v sobe infra filtr - v

Ja to tam nasel - 'Detector provided with optical filter' , ale mam
zkusenost ze pod silnym zarivkovym osvetlenim to ovlivni a zarovka taky
(ale ta infra vysila). V DS je graf s vyzarovaci chrakteriskitkou, pokles
na pul je na uhlu +/- 50st .

> kazdem pripade dik za tip. Jak je to s dostupnosti? Tady v CB to asi
> nesezenu co - nebo jste ho tu koupil?

Koupil jsme ho pres nejakou zasilkovku (maji to vsude - GES, GME, PSel..),
v CB je to holt pru.er ...