Samonastavovaci opticky snimac

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Květen 15 20:52:29 CEST 2004

Ja jedine z ceho mam strach, aby se mi v malych prostorech nenaplnilo cidlo
mnozstvim odrazu a to neznemoznilo mereni. Velmi casto merim treba uvnitr
lodi na setrvacniku a mam prave strach, ze se to tam bude triskat.

Potrebuji neco co vysila uzky paprsek - CNY70 vypada ajimave ale nenasel
jsem v DS nikde jak uzce to vysila a take zda to ma v sobe infra filtr - v
kazdem pripade dik za tip. Jak je to s dostupnosti? Tady v CB to asi
nesezenu co - nebo jste ho tu koupil?

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.