Samonastavovaci opticky snimac

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Květen 15 20:35:12 CEST 2004

:-)

Ano, ale je treba poznamenat, ze jsem to cele vymyslel a zkonstruoval
(vcetne nasobicky 60 - tusim se 4046kou) kdyz mi bylo asi 13 let a vsichni v
mem okoli umeli tak maximalne zapojit elektromotor (a to si nejsem uplne
jist kdyz mne nedavno pokopala pasmovka po dedovi - jedna faze misto
ochraneho vodice a na trifazovem vypinaci ochranej vodic a dve faze). Takze
jsem totalni samouk a dodnes se se mnou ta chybejici teorie vlece, ale uz se
to moc neda vratit - snazim se. V neposledni rade koneckoncu to az do
dnesnich dnu fungovalo.

Ted jsem se zase k modelarine vratil a ten otackomer mi zatrolene chybi -
jsem zvykly jej pouzivat. Mohl bych si jej koupit, ale za 1500Kc si radeji
koupim neco na letadlo nebo lod a za druhe je to zase namet na cviceni s
PICama.

Toz to jako vysvetleni jak je to se mnou. Na druhou stranu s PICama uz
prakticky neotravuji. :-)

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.