Eagle knihovna PIC 16F628

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Květen 14 14:59:26 CEST 2004

No nebylo by jednodussi udelat si tu knihovnu sam :o)
Resp. pouzit PIC16F84, ktery v 4.09 je, a v podstate se ani upravovat
nemusi.

Danhard
-----------
Ja jsem downgradoval jen ze 4.11 na 4.09, takze konkretni retezce Vam asi
budou na nic a taky je ted uz nevim, ale postupoval jsem takto:

1) zkusil jsem nacist .SCR vyexportovany ve 4.11 a proklikat vsechna chybova
hlaseni 4.09ky (bylo jich desitky). V knihovne se objevil symbol, ale uz ne
package ani device.
2) otevrel jsem si .SCR v textovem editoru a vyhledal prvni radku, na ktere
byla chyba (Eagle nahlasi u chyby cislo radky)
3) otevrel jsem si libovolnou knihovnu obsahujici alespon stejnou package a
vyexportovanou do .SCR, ale ve verzi 4.09, a pokousel se najit radku
podobneho zneni. Kupodivu ji najdete pri trose stesti velmi snadno.
4) Pomoci replace all jsem zamenil ve 4.11kovem .SCR retezec tak, aby
vznikla 4.09kova verze.
5) Ulozit a vratit se s takto upravenou knihovnou k bodu 1) a cyklus
opakovat dokud se i přez chyby neobjevi v knihovne plnohodnotny popis
soucastky (symbol+package=device)

V mem pripade to byly dva cykly + spousta (odhadem 20) odklikanych chyb.

Jakub Serych