pozor na porusovani patentu !

MK info@mcu.cz
Pátek Květen 14 16:03:58 CEST 2004

> Posledni dobou zjistuje , ze jednou z nejzajimavejsich ved je evolucni
> biologie a i z hlediska teto vedy jsou sw patenty (vsechny patenty)
> neprirozene, brani vyvoji, zpomaluji rozvoj a umoznuji vznik parazitu.

Jasne, az budeme zit v pohadce, nebude se krast a podvadet, tak Vam snad i zatleskam.
Fakt neni nad lidsky pokrok katalizovany tim, ze si kazdy ukradne co kde muze :-)))))

Nejsem zadnym privrzencem patentu, autorske ochrany a pod. nesmyslu dotazenym ad absudum.
To bych asi nezverejnoval jak si kde co udelat vcetne postupu, zdrojaku a odkazu na dalsi zdroje.
( A samozrejmne se to tyka klonu veci jiz nekym vymyslenych a vyrabenych :-)))) )
Pekne bych si vse drzel pod poklickou, tesil se z par stribrnych. a neodpovidal pekrat do tydne
na otazku typy: "Je to je pekne a jak to mam udelt, muzete mi poslat jeste tohle a ono.
Vite ja bych to chtel taky prodavat"

A chran buch, ze to jsou dotazy jen ze zemi ceskych a slovenskych :-)))))))

S pozdravem
MK