pozor na porusovani patentu !

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Pátek Květen 14 15:01:55 CEST 2004

S těmi prý obecně známými pojmy v tv soutěžích s váma naprosto
souhlasím. Když se mě někdo zeptá "který fotbalista AC Miláno v roce 66
strefil 4x břevno a 6x tyčku" a myslí si, jak je to strašně obecně
známé, protože "všichni jeho kámoši to přece vědí ... " ;-) tak mi
nezbývá mu říct něž že jsem asi naprosto nevzdělaný trouba, protože mě
kopálistika vůbec nezajímá .... mno ale to už jsem zabrousil trošku do
OT :-) soráč ;-)

--
S pozdravem

O. Kozumplik