pozor na porusovani patentu !

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Pátek Květen 14 14:52:43 CEST 2004

skončí to ale zas a jenom u peněz ... chtěl jsem si nechat patentovat
jednu svou hračku, protože vím, že by o ni byl obrovský zájem. Tak jsem
začal prostudovávat podmínky a ceny patentování. .....
A víte jak to dopadlo ??? Vy**al jsem se na to, protože než bych to
všude možně za obrovské peníze (které stejně nemám) patentoval, radši to
nechám ležet doma v šuplíku a nikdy nikomu neukážu, abych si potom
ušetřil zbytečných nervů, že mi to někdo ukradl, protože v té a té zemi
jsem to neměl patentované, a v jiné by se někdo radši soudil ....
Tak a to byl  můj pohled :-)

--
S pozdravem

O. Kozumplik