diagnostika ridici jednotky renault19

Martin Marušák m.marusak@volny.cz
Pátek Květen 14 14:38:29 CEST 2004

Děkuji vám za odpověď.
Tim Siemens multipoint jsem jen chtěl naznačit, že se jedná o benzín s
vícebodovým vstřikováním a jednotku Siemens, přesné označení ale
momentálně (z hlavy) nevím.
Takže problém v navázání komunikace asi může být tou počáteční sekvencí.
Bohužel jsem na internetu nenašel žádný sw, který by na tohle auto byl
určený. Nijak zvášť se "dovnitř" vlastně dostat nepotřebuji, jen jsem to
prostě chtěl zkusit :)

Ani v nedaleké malé dílničce diagnostiku na Renault nemají, prý je to
těžké. Na Škodovky mají zbastlený VAG interface a s tím a s PC prý u
většiny zákazníků vystačí.

M. Marušák

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of HUDA
Sent: Friday, May 14, 2004 1:56 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: diagnostika ridici jednotky renault19

Dobry den,
Siemens multipoint mi nic nerika.
Diagnostiku jsem delal podle originalniho pristroje
pro Renaulta a tam je jen auto a potom uz primo
jmeno ridici jednotky. Na Lagune muze byt cca 12
typu ridicich jednotek pro benzin a 8 typu pro naftu.
Krome tech starych (Fenix, ktere komunikuji na 62500)
ostatni vetsinou jedou na 10400 nebo 9600. Vetsinou
staci mit pripojenou K-linku. Ale prvotni prihlaseni
se vetsinou dela poslanim adresy rychlosti 5 baudu
a potom se prepne na normalni rychlost.

HUDA