pozor na porusovani patentu !

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pátek Květen 14 14:25:49 CEST 2004

Presne v teto situaci se nachazime i my s kolegou - potazmo nas
zamestnavatel (tomu je to ale jak se zda u p...).

Po sesti letech vyvoje jsme prakticky u konce s tim ze system uz umi
prakticky vse co si kdo v branzi vzpomene. Prodano zatim jen Slovenske
poste, ale zajem z ostatnich zemi je enormni.

Bohuzel, abych pravdu rekl cely system neni nijak objevny, ale jeho plus je
propracovanost do posledniho detailu. Ted jen cekame zda to nekdo nekde
neobslehne (a uz se pokusy deji a dokonce z nejvyssich mist - takove SW
tunelovani - jsme statni podnik tak proc ne) a nenaprogramuje klidne znova -
to nejnarocnejsi analyzu ma hotovou.

Bohuzel se s tim asi neda nic delat - jedine makat a neustale byt o krok
pred konkurenci. Nicmene 6 let vyvoje ma konkurence zadarmo.

Jedine co by nam mohlo je to, ze by se nas system mel stat standardem EU pro
tyto reseni (uz se tam ale snazi nekdo pridat, ze jen pro vychodni Evropu).

Myslim, ze se to bude ale stejne nejak bude muset vyresit - i prestoze to
neni zadne objevovani tak to stoji penize a nekdo to zaplatit musi.

RadekCX