Eagle knihovna PIC 16F628

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Květen 14 13:36:35 CEST 2004

Diky.
Sice jsem se citil asi jako slepec v kine, ale nekolika replacy retezcu z 4.11kove verze scriptu do verze scriptu podobne knihovny ze 4.09ky v textovem editoru a pak odklikanim dalsich asi 50ti chybovych hlasek v knihovnikovi Eagla jsem nakonec dospel ke stavu, ze soucastka je v knihovne. Ted jeste uvidim, zda pujde taky umistit do schematu a na desku.

Pekny vikend vsem

Jakub Serych