Modra folie a DPS

quattro QUATTRO quattro@seznam.cz
Pátek Květen 14 11:16:16 CEST 2004

dobry den,
nechtel jsem rozjet zadny flame. Jen jsem chtel upozornit na to, ze i s folii se daji delat celkem jemne cesty a ze i tudy je cesta vyroby DPS. Docela dost lidi z meho okoli odrazuje fotocesta, jelikoz je potreba dost chemikalii a docela dost dlouho to trva. S folii jde vyroba celkem rychle, je to celkem "cista" prace .Ovsem ma i sve mouchy, neni vhodna pro seriovou vyrobu, jakmile se neco vytiskne a je tam chyba muze se folie vyhodit atd... Myslim si, ze uz jsem udelal dost DPS abych prisel na zpusob jak pouzivat tuto folii a tak si myslim, ze to neni jen nahoda i kdyz.... :)))
Timto bych chtel zastavit jakykoliv flame na toto tema.
s pozdravem Vladimir Loula ml. (http://boat.aeroomni.com)