Modra folie a DPS

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Květen 14 10:57:10 CEST 2004

Libor Kavan wrote:

> Treba ma ta modra folie neco spolecneho s modrym krystalem... ;->

Uz tu dlouho nebyl zadny flame, ze? Ted se stovka novych zepta co ze je
to zac ten modry krystal nebot se jeho historie v hwn tahne snad uz dva
roky, dostanou z pulky ironicke odpovedi k uvereni a z pulky ze je to
blbost. Nakonec se prida nejaky agent z gewo.cz "co ho ma doma" a
potahne se to jeste pul roku. Kdo se chce dozvedet o modrem krystalu,
MEG a podobnych (treba i kapacitorech), at si proleze napred archiv.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!

Daląí informace o konferenci Hw-list