Re: rozepisování kazety HP640

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik@mirnet.cz
Čtvrtek Květen 13 22:36:33 CEST 2004

Podle návodu na www.fifty.cz se špunty vyndají, injekce s dlouhou jehlou se
zapíchne až dolů do toho filcu nebo co to v tom je a inkoust se tam nechá
nasáknout. Je to rozdíl proti černé kazetě, která má plnící otvor dole a
inkoust se naleje do nádobky.
No nakonec jsem jí rozepsal tak, že v nastavení na vysokou kvalitu tisknou
všechny barvy (červená trochu míň). Až v ní dojde inkoust, kazeta letí do
koše.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Radek Vicek" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Thursday, May 13, 2004 10:01 AM
Subject: RE: rozepisování kazety HP640

6625 je kazeta pro HP840 - mam ji doma tak to vim. Plnit si ji nechavam, ale
pochybuji ze by se plnila temi spunty vsechny novejsi kazety od HP se plni
spodem pres trysky. Podle mne jste ten inkoust nalil jen do tela te kazety,
ale ne do pracovniho prostoru.

Nevim jak presne u tehle kazet ale byva v nich plastovy pytlicek ktery ma
jediny vystup napojen na trysky. Dle meho mate inkoust  kolem pytlicku a ne
v nem.

RadekCX