In-System Debugger for 8051

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Květen 13 19:26:05 CEST 2004

> Co pouzivate Vy ?

pokud toto bylo mysleno na me, tak odpovidam, ze OnChipDebuger v ZiLOG
Z8Encore, mel jsem moznost videt v akci i JTAG u ATMega nebo debug v
Rabbitech... Jak jsem napsal s ladenim x51 v zapojeni nemam zadnou zkusenost
(na to uz Vam odpovedel MK), psal jsem to spise pro ty co treba uvazuji o
tom jestli si maji poridit ISD prostredky pro jakykoliv MCU tak jim je
obecne doporucit.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Radim 2
Sent: Thursday, May 13, 2004 6:11 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: In-System Debugger for 8051

Zajima mne zda mate zkusenosti s MON51/ISD ktere jsou soucasti Keejjluu.
Melo by to byt tak dokonale integrovano ze co step na obrazovce to krok v
CPU. Mam tam nejasnosti s nastavenim rozsahu pameti. Samozrejme ze chci
spustet program v externi SRAM a ne ve flasch a nejak se me to nedari
(CPU8252+32kB SRAM)
Take jsem testoval paulmon2 a ten chodi taky pekne ,ale trosku me tam
nesedi to ze musim terminalem po kazde zmene poslat download kodu.
Co pouzivate Vy ?
A co ostatni ?
Radim