In-System Debugger for 8051

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Květen 13 18:19:40 CEST 2004

> Zajima mne zda mate zkusenosti s MON51/ISD ktere jsou soucasti Keejjluu.
> Melo by to byt tak dokonale integrovano ze co step na obrazovce to krok v
> CPU. Mam tam nejasnosti s nastavenim rozsahu pameti. Samozrejme ze chci
> spustet program v externi SRAM a ne ve flasch a nejak se me to nedari
> (CPU8252+32kB SRAM)
> Take jsem testoval paulmon2 a ten chodi taky pekne ,ale trosku me tam
> nesedi to ze musim terminalem po kazde zmene poslat download kodu.

Celkem pekny je FLASHMON od Keilu, je to v podstate upraveny MON51
pro pouziti v mikrokontrolerech s FLASH pameti - napriklad RD2, etc
Nahraje se do poslednich par kB flashky a aplikaci nahrava od 0x0000, poskytuje
v podstate totez co MON51 - ja mam treba udelany jednoduchy adapterek
ve velikosti DIL40, kde je SMD RD2 a nejaky balast - vsune se to primo
do patice a je mozne vesele ladit. Neni to sice HW emulator, ale za ty prachy - no nekupte to :-))))

S pozdravem
MK