zajimave nabidky smd soucastek

Horký Aleš HorkyA@ROSICE.PENAM.CZ
Čtvrtek Květen 13 18:12:28 CEST 2004

No, ja nakupuju v GESu (BRNO) tak 2x mesicne. Je pravda, ze zadny speciality
ale
vetsinou dodnesu všechno. Nez vyrazim, tak si overim pres internmet,
zda to maji na prodejne. A taky nenakupuji za tak velky castky. Naposledy
jsem bral za cca 2500Kc. Vecer jsem si emailem objednal na prodejne, a
Druhej den v poledne jsem si cestou okolo vyzvednul na prodejne balicek.

Napriklad rezistory do zasoby (100-200ks/hodnota) kupuji vzdycky tam.
V Brne moc na vyber nemam. GM a GES mam pesky 5 minut pesky z prace a
v GM dam za 200 rezistoru(0207/0.6W/1%) 160Kc a v GESu za
stejny typ a mnozstvi 100Kc.

Pozn. Ještě je v Brne EZK a Bucek. Vic firem v Brne neznam.

Ales

-----Original Message-----
From: MK [mailto:info@mcu.cz]
Sent: Thursday, May 13, 2004 4:14 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: zajimave nabidky smd soucastek

> Ja teda nevim, ale nahledl jsem do ceniku GES.
>
> Rezistor SMD1206 (ceny bez DPH):
> 1ks    - 1,60Kč
> 10ks   - 0,40Kč
> 100ks  - 0,32Kč
> 1000ks - 0,24Kč
> 5000ks - 0,12Kč
>
> A plati to prece i pro nakup v obchode (pres pult)

Jezisi, Vy jste asi nikdy v GESu nebyl :-)))) Ze bych tam chtel od cehoko-li
vice jak 5ks je utopie hranicici s odchytem do Bohnic :-))) Fakt se mi jeste
nepodarilo v tomto obchode neco koupit v jen trochu vetsim mnozstvi pres
pult.
A pro ilustraci - pred mesicem jsem si v GESu objedna soucastky za cca
8000,- Kc Pozadoval dodani prepravni firmou s delenim zasilky - do dneska mi
dosla jedna dobirka prostrednictvim CPosty za nejakych 1800,-  Ne GES
opravdu nemusim :-(

S pozdravem
MK

---