zajimave nabidky smd soucastek

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Květen 13 16:13:42 CEST 2004

> Ja teda nevim, ale nahledl jsem do ceniku GES.
>
> Rezistor SMD1206 (ceny bez DPH):
> 1ks    - 1,60Kč
> 10ks   - 0,40Kč
> 100ks  - 0,32Kč
> 1000ks - 0,24Kč
> 5000ks - 0,12Kč
>
> A plati to prece i pro nakup v obchode (pres pult)

Jezisi, Vy jste asi nikdy v GESu nebyl :-))))
Ze bych tam chtel od cehoko-li vice jak 5ks je utopie hranicici s odchytem do Bohnic :-)))
Fakt se mi jeste nepodarilo v tomto obchode neco koupit v jen trochu vetsim mnozstvi pres pult.
A pro ilustraci - pred mesicem jsem si v GESu objedna soucastky za cca 8000,- Kc
Pozadoval dodani prepravni firmou s delenim zasilky - do dneska mi dosla jedna dobirka
prostrednictvim CPosty za nejakych 1800,-  Ne GES opravdu nemusim :-(

S pozdravem
MK