zajimave nabidky smd soucastek

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Květen 13 12:28:39 CEST 2004

> Otazkou je ale potom, pro koho to chces kompletovat ... jestli pro sebe nebo
> svoje poteseni, je to opravdu zvlastni ekonomika v praxi :)
> Kazdy, kdo premysli dele nez na tyden dopredu, udela to, co jsme napsal nebo
> co potvrdil pan Kavan: tedy koupi si ty hodnoty, ktere pouziva ve vetsim
> mnozstvi s nizkou cenou na kus a zbytek rady doplni po
> dvaceti-tricetikusovych pascich. A kdo nespotrebuje 1000 ks 10k,
> nespotrebuje ani 100 ks 1k1 :))

Ale jiste, jenze proc nemit v sade od kazde hodnoty 50/100 ks
a od vybranych a pouzivanych 10^3 ks pri slusne cene za kus.
Fakt si myslis, ze tato uvaha je natolik zcestna ?????
Ono skladovat ve vlozce do sanonu 1000 kusu je uz take pekne zverstvo :-))))

Pri E24 to je to zhruba 132 hodnot
- 132x50x0.2 = 1320,- Kc
- 132x100x0,2 = 2640,- Kc

pri E12 to je to zhruba 61 hodnot - 61x100x0.2 = 1220,-
- 61x50x0.2 = 660,- Kc
- 61x100x0,2 = 1320,- Kc

K tomu pripocitej cca 10 hodnot po 1000, ktere nakoupis vyhodneji po 0,10Kc = 1000,-

To Ti pokryje bezne pozadavky vyvojare/bastlire na pomerne dlouhou dobu
Bez nutnosti kdejakou drobnost shanet, ale jednoduse jen pro ni sahnout :-)))

Mozna uvazuju naprosto zcestne, ale k tomuhle me vede celkem dlouha praxe

> Co se tyce delicu: pokud je tolerance konstantni, na kazdou hodnotu Ti najdu
> jinou kominaci tehoz poctu rezistoru z teze rady, kde tu hodnotu, kvuli
> ktere bys nejel ani do GM, nebudes potrebovat :)) ... sem s prikladem.

Ale Simone, improvizaci, trojclenku, potazmo elektriku me fakt nemusis doucovat :-))))
Kolikrat jsi se potkal se zapojenim, kde spocitane hodnote a empiricky dosazene byly ponekud jine??
Nikdy - fajn jsi stastny clovek :-)))

A kdyz uz priklad, tak klidne - delic pro LM317 pro vysledne napeti 3.3V a odber cca 10mA
tolerance pod 5%

S pozdravem
MK