zajimave nabidky smd soucastek

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Květen 13 11:59:03 CEST 2004

Jestli muzu jako potencialni zakaznik rict svuj pozadavek tak bych
preferoval kompletni sadu E12 bud v rozmeru 1206 nebo 0805 (ja osobne bych
momentalne preferoval radu 1206 - zacinam se smd a tak nechci jit hned do
max zverstva).
Cela rada od 1R-1M ma jestli jsem to spocital dobre 5x12 coz je 60 hodnot.
Pokud bych od kazde chtel treba 50ks je to 3000 rezistoru a20h je to za
600Kc za celou sadu coz je naprosto unosne skoro pro kazdeho. Pak bych
preferoval moznost dokoupeni libovolne hodnoty zase po 50ks s minimalni
cenou treba 300Kc coz je rozumna zasilka i na dobirku. Melo by to vyhodu ze
byste tridil vzdy po 50ks do obalu a bud z toho skladal sadu nebo
objednavku.

Je to jen namet, ale nechapu proc to takhle GM a spol nedelaj. Podle mne by
prodali mnohem vic - preci pokud nekdo bastli tak odpory potrebuje stale a
nebude si je objednavat na kazde zarizeni zvlast.

RadekCX