zajimave nabidky smd soucastek

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Květen 13 11:40:27 CEST 2004

> No ja budu vyrazne jizlivejsi a reknu primo, ze je to blbost. Kazdy, kdo se
> el.konstrukci zabyva si umi nezavisle na typu konstrukci udelat obrazek o
> tom, jake je spektrum spotrebovanych rezistoru. A ja jsem tedy napriklad z
> vlastni vule nikdy nemel potrebu z E24 pouzit treba typy 1,1 a nekolik
> dalsich ... stejne tak pouziti hodnot nad 100k a mezi 100R a 1 k neni az tak
> caste. Jinymi slovy a dle meho nazoru: kdyz tablo (= album), tak bych to
> videl jako: (ted strelim od boku ...) "10000 ks rezistoru v cene 2000 Kc a
> [...]

Jizlivej muzes byt jak chces - to je celkem Tvuj problem
Mym obecnym problemem je, ale ze pomerne casto potrebuju i ty "zbytecne" hodnoty.
Byt treba jen na to, abych si optymalne doladil delic. To ze jich spotrebuju za mesic
par kusu jeste neznamena, ze pro kazdou chybejici hodnotu pobezim nekam do kvelbu.
Kdyz uz se tu placa o ekonomice - jedna cesta do GM me prijde sockou na 24 Kc
to je bratru 120 odporu :-)))))))
Sockou nejezdim, jezdim autem - takze za jednu cestu do GM muzu mit cca 500-1000 odporu
Hochu tohle je pak uz ekonomika v praxi a ne v jizliva teorii :-)))))

Obecne pri mem dumani nad tim, zda sady delat, ci nedelat, neni ani tak pocet
soucastky od hodnoty, ale minimalnim mnozstvi, ktere ma cenu vubec pro nekoho konpletovat :-(
Pri cene 0.20Kc/kus je opravdovym minimem cca 500ks v jedne zasilce
to je cena 100,- Kc za soucastky - a provize jakz-takz zaplati naklady
spojene s kompletovanim, popsanim, nasackovanim :-((((
Druhou stranou mince  je, ze pri cene 100 Kc za soucastky se temer stejna suma vrazi
do postovneho (dobirka) :-((

Tak jen dumej dal

S pozdravem
MK