Re: Měření dvou více teplot Atmelem s DS18B20

Delphin delphin@post.cz
Čtvrtek Květen 13 11:38:45 CEST 2004

> Jenom bych chtel podotknout, ze ReadROM je v tomhle pripade k nicemu a,
> pokud by jste chtel pouzit navrhovanou alternativu, ze budete mit pouze
> jedno zarizeni na sbernici, budete muset pouzit SkipROM povel. uLAN
> enumerator ale zase neni tak slozity - muj zabira 15Ah kodove pameti a 9
> bytu datove, coz neni zase nic narocneho...

Jedno zarizeni se na sbernici pripoji jen za ucelem zjisteni ROM, coz v
tomto pripade pomoci ReadROM jde. Po zjisteni vsech ROM se hodnoty zahrnou
do kodu, cidla se zapoji dohromady a adresuji se MatchROM pomoci uz
zjistenych hodnot. Takhle mi to pro zacatecnika pripada nejjednodussi.