Re: Nabíjení NiMh

Tom Mazouch mazouch@ica.cz
Čtvrtek Květen 13 10:26:25 CEST 2004

Josef Havlíček wrote:

> Jo, je to AVR450. Ja to necetl. Videl jsem v obsahu Charging NiMH a Liion,
> tak jsem nalistoval a proroze znam ten dokument z Atmelu, tak jsem sel cist
> jine clanky. Oni se tam na tento dokument primo odkazuji, je tam popis a
> schemata. Ja jsem se castecne timto dokumentem inspiroval. Vim o spatne
> zapojenych vstupech ATTiny 15 na AD prevodnik. Je tam jeste neco dalsiho?
> JH

Jo, to je jedna vec. Druha je ta reference - pokud maji blokovaci kondik
stale mezi C a A TL431, tak je to bezva oscilator. Musi se to blokovat
mezi C a ADJ.
Ve vsi skromnosti bych si dovolil nabidnout prohlidku
http://rv.ica.cz/TomM, krome "txch" jsou to variace na tema AVR450.
Funkcni, postavene v nekolika kusech. FW pro NiCd clanky neni uplne
hotovy, na hodne blbych bateriich dochazi obcas k falesne detekci DP. FW
pro NiMH se z toho udela zmenou jedne konstanty.

  TomM