zajimave nabidky smd soucastek

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Květen 13 10:28:49 CEST 2004

MK napsal(a):

> No uvazoval jsem dokompletovat cele rady odporu E24 0805, 1206, odpory 5% a/nebo 1%,
>
> kondenzatory E12
> C 0805
> 0,47pf...820pf  NPO
> 1N...220N 50V X7R
>
> C 1206
> 1P... 820P  NPO
> 1N....330N 25V X7R
>
> SMD TANTALY:
> 1u..100u 16V
>
> Pri nakupu po civkach to znamena umorit par desitek tisic, takze je nerealne
> to dale poustet za nakupku,

Diky, perfektni info. Za nakupku to nikdo nechce (proc bys to potom taky
delal, ze...), ta cena 0,20/ks za odpory je dobra. Mozna se casem ozvu,
az sezenu trochu casu si dat dohromady ty pocty jednotlivych hodnot.
Bral bych to i bez zasobniku (alba), stejne to skladuju v pascich
spolecne s klasikou.

BTW: skoro bys mohl napsat nejaky podrobnejsi cenik pri ruznem mnozstvi
kusu a pro vsechny nabizene typy :-)

Jirka