zajimave nabidky smd soucastek

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Květen 13 09:59:00 CEST 2004

Daniel Valuch napsal(a):
> snad si nemyslite ze vam niekto preda 1ks SMD rezistora po 10 halierov.
> Ono naozaj nebol zly napad zaradit na elektrofakultu tie dva semestre
> ekonomie. Pokial chcete mat velmi nizke ceny, ktore sa blizia vyrobnym
> nakladom treba odoberat velke mnozstva celych baleni (napriklad po
> cievkach 5000ks). Pokial chcete mat na sklade vsetky hodnoty treba kupit
> vela cievok so vsetkymi hodnotami. Co si myslite kto to zaplati?
> Zakaznik, ktory si chce kupit jeden rezistor za 0,10 urcite nie. Preco
> je GM, alebo GES, alebo Farnell taky drahy? Lebo musia nakupovat na
> [...]
Pane Valuchu,

to bylo opravdu zbytecne. Mozna toho o ekonomii vim vic nez Vy a hlavne
tim jako podnikatel i trochu ziju :-) Nicmene nevim, proc uvadite tak
stupidni konkretni cisla a zakladni veci, ja jen chci (logicky)
dosahnout co nejnizsi ceny.... Nebo myslite, ze mam hledat nejvyssi?

No nic.

Jirka