zajimave nabidky smd soucastek

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Květen 13 09:40:03 CEST 2004

To by zajimalo i me - planuji delsi dobu prechod na smd, alespon co se tyka
R a C. Vzhledem k tomu ze v nasem krajskem meste nelze koupit dodnes
prakticky zadnou SMD soucastku v kusovce musel bych vse objednavat.

Asi by se mi vyplatilo zacit s kompletni radou a pak doobjednavat uz jen to
co spotrebuji.

Kolik je vlastne v rade E24 hodnot odporu - mam v tom trochu zmatek.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.