RE: rozepisování kazety HP640

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Květen 13 09:31:42 CEST 2004

Je divne ze to ma vubec plneni plnicim otvorem. Ted jsem volal jeste pro
sychr technikum a divali se na barevku s oznacenim 51649 a plnici otvory
nema.

Nicmene byl na to takovy figl - pokud vam kazeta po naplneni tekla bylo
nutne malinko plnicim otvorem prifouknout (je to nelogicke ale je to tak) a
tak usuzuji ze by to mohlo byt i naopak - zkuste v ni udelat malinko podtlak
jestli to jde.

RadekCX