RE: rozepisování kazety HP640

Tomáš Svoboda tsvoboda@grapo.com
Čtvrtek Květen 13 09:23:36 CEST 2004

Nevim jako technologii trysek pouzivaji ,pokud pouzivaji odpurky na ohrev kapky tak muze byt po hlave,kdyz odpurek bezi naprazdno odejde.
Piezo hlavam to tak nevadi.
	Tomas Svoboda

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of VA Elektronik -
Andel Vladimir ing.
Sent: Thursday, May 13, 2004 9:17 AM
To: HW-list@mailman.nethouse.cz
Subject: rozepisování kazety HP640

Ahoj,
bojuju tady s barevnou kazetou do HP640 a červená stále píše jen tak napůl.
Přes noc byla naložená ve vodě, teď je asi hodinu v teplé vodě (destilka,
cca 50 st.) a v té vodě mám piezo pískátko cca 3 KHz, 10V. Ta potvora píská
pod vodou stejně jako na vzduchu a dokonce pod vodou má i své rezonance.
Výsledek nic moc. Červená vytiskne vždy na začátku obdélníčku (z leva)
sytější barvu a dál to nestojí za nic. Když tiskovou hlavu připlácnu na
papír, dělá stopy od všech barev. Když do plnícího otvoru fouknu, barva teče
skrz trysky. Inkoustu je tam dost. Může to být ucpané, nebo se uvnitř
udělaly bubliny přes které to neteče? Nechce se mi jí vyhazovat po tom co
jsem do ní nalil spoustu inkoustu.
Anděl