Sony GNUnilink dongle

jordan jordan@pobox.sk
Čtvrtek Květen 13 09:03:15 CEST 2004

Moj problem vizera asi takto:
Najprv som sa strasne dlho trapil s oscilatorom na PIC. Vsetky krystaly co mam nejdu s internym oscilatorom v PIC. Tak som postavil externy oscilator z hradiel. Teraz mi to paradne kmita.
Vcera mi to konecne asi hodinu perfektne fungovalo, vstup bol aktivny, ziadny problem. Potom som radio asi na pol hodinu vypol. Po znovuzapnuti radio chvilu zrejme prehladava unilink bus, asi na sekundu sa rozsvieti display a zhasne. Display je mrtvy (ani podsvietenie nejde) a reaguju tlacitka radia (piskaju). Nic viac sa ale nedeje. Vobec nic som s donglom nerobil, len to bolo pol hodinu bez napajania. Pred uspesnym pokusom som mal este stav, ze radio sa po zapnuti dookola resetovalo. Ked som bol dostatocne rychly, dalo sa namackat tlacidlami CD vstup.
Na programovanie PIC pouzvam Ponyprog. Nemam vsak istotu s nastavenim watchdog a inych moznosti PIC. Nikde v projekte som nenasiel tieto nastavenia. Nastavenie externeho oscilatora (HS) mam predpokladam dobre, kedze to chvilu fungovalo.

Skoda ze len chvilu :(