Zasobnik na SMD soucastky

MK info@mcu.cz
Středa Květen 12 20:05:20 CEST 2004

> Ty puvodni zasobniky maji tusim 24 policek, proc asi ? :o)

Babo rad :-)))
Zvazoval jsem 12 (aby mela baba radost), pak jsem se spis prikloni
k sirsim kapsam, ale je to na diskusi :-))

> To puvodni policko bylo asi 11mm, vesel se tam jen jeden pasek, nevejde se
> tam nic jineho nez 8mm pas, ale zase tam drzi, myslim ze dva pasky vedle
> sebe tam budou delat binec, zvlaste na plastovem nosici, ten je na okraji
> tenky.

Co jsem videl, tak obal od HCE je z pomerne mekkeho materialu,
ten, ktery bych chtel pouzit  je o dost tuzsi, takze bude pasky celkem slusne svirat :-))

>Vejde se sirka 169mm do normalniho A5 kouzkoveho bloku ?

Merit jsem to podle vlozky na A5, neni problem zuzit, zatim je to jen
orientacni navrh

S pozdravem
MK