rs232 zatizeni - help

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Květen 12 16:47:25 CEST 2004

Aha uz chapu, pokud pouzijete LowDrop stablik napr. LExx tak mu staci 0.2V
rozdil Uin Uout a maji velmi nizkou vlastni spotrebu.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of tomcopy@iol.cz
Sent: Wednesday, May 12, 2004 4:34 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: RE: rs232 zatizeni - help

No, chtel bych primo napajet zarizeni, ktere pracuje na 3V logice. Takze
takove minimum
pro vstup do regulatoru U bych videl na ty 4V z pinu DTR a RTS dohromady po
zatizeni, kdy
napeti klesne z onech 12V dolu. A kdyz samotny odber interface bude takovy,
ze napeti
stahne jeste niz, tak mi nezbude nez dat externi zdroj......

tomas