rs232 zatizeni - help

tomcopy@iol.cz tomcopy@iol.cz
Středa Květen 12 16:33:39 CEST 2004

No, chtel bych primo napajet zarizeni, ktere pracuje na 3V logice. Takze takove minimum
pro vstup do regulatoru U bych videl na ty 4V z pinu DTR a RTS dohromady po zatizeni, kdy
napeti klesne z onech 12V dolu. A kdyz samotny odber interface bude takovy, ze napeti
stahne jeste niz, tak mi nezbude nez dat externi zdroj......

tomas