LED a LCD

"Saša K. Svobodová" svobodova.alex@seznam.cz
Středa Květen 12 16:28:23 CEST 2004

Dobrý den,

	koukám že ta konfera zase nějak stávkuje :( Už jsem na to přišla. Psala
jsem to v minulém příspěvku, třeba někomu přišel.

	Je to napájené přímo z 5V a odběr je cca 150mA. Svítí hezky a nehřeje se.

	A D.S. se mi stejně nepodařilo najít. Nevadí, ještě že jsou skoro
všechny LCDM stejné :)

					Saša K. Svobodová

      web:  http://www.doupatko.adslink.cz
      mail: svobodova.alex@seznam.cz