Elnec BeeProg a USB pripojeni k W98-SE - vyreseno

Jan Puobis, ELNEC JPuobis@elnec.sk
Středa Květen 12 12:02:22 CEST 2004

Vazeny p. Kostomlatsky,

> No ja nevim, ale me to epripada jako problem woken, ale jako blbe napsany
> instalacni program.

trafil ste klinec po hlavicke - naozaj je chyba v instalatore, ktory
instaluje driver pre WIN98 do system\drivers\ a nie do
system32\drivers. To je tak, ked si clovek nerobi veci sam a spolieha
na tretiu stranu ;-)

S priatelskym pozdravom,
Ján Puobiš

ELNEC s.r.o.
The device programmers company
Office & parcel service address: Petrovanska 36, 08005 PRESOV, Slovakia
Mailing address: Post 5, P.O.Box 22, 08005 PRESOV, Slovakia
Tel.: +421-51-7731007
Fax:  +421-51-7732797
e-mail: elnec@elnec.com (ordering), tech@elnec.com (technical questions)
WWW pages: http://www.elnec.com