trafo pre preprom-02...

Jan Puobis, ELNEC JPuobis@elnec.sk
Středa Květen 12 12:02:11 CEST 2004

Prijemny den,

> Skutecne mazacka se pri 12V nerozbehne, potrebuje vyssi napeti.
> Ale vokamziku rozsvice ji staci i tech 12V.

k EREPROM-01 je potreba 12V/500mA nestabilizovanych. To zvysene
napatie nabije kondenzator na vstupe EREPROM-01 a vybojka lahsie
startuje. Pri praci odobera tak 350-400mA. Ak pouzijete 12V
stabilizovanych, vybojka sa niekedy nenastartuje. Stabilizovanych 15V
je tiez v poriadku.

S priatelskym pozdravom,
Ján Puobiš

ELNEC s.r.o.
The device programmers company
Office & parcel service address: Petrovanska 36, 08005 PRESOV, Slovakia
Mailing address: Post 5, P.O.Box 22, 08005 PRESOV, Slovakia
Tel.: +421-51-7731007
Fax:  +421-51-7732797
e-mail: elnec@elnec.com (ordering), tech@elnec.com (technical questions)
WWW pages: http://www.elnec.com