ICD2 klon a problemy s nim

Danhard danhard@volny.cz
Středa Květen 12 11:38:20 CEST 2004

Z ceho to napaji ?
Mustek na vstupu vyzaduje oddeleny zasuvkovy napajec, byt treba stridavy.
Zemne pocitace a zarizeni jsou spojeny pres ICD2, takze muzou vzniknout
zemni smycky.
Taktez, pokud ma zarizeni odber, tak se musi programovat se zapnutym
napajenim zarizeni, to programovadlo by to asi neutahlo - tohle je osetrene
?

Danhard
--------------------
Je tu nekdo, kdo pouziva muj klon ICD2 a potkal se s nejakymi neresitelnymi
problemy???

Resim uz tyden problem s jednim zakaznikem, ktery dostal osazeny a
otestovany modul
a stale ho neni schopen rozbehat. Vymenil jsem mu ho za jinou verzi (zatim
nepublikovanou),
ktera byla vice jak mesic testovana s ruznymi PIC procesory a dnes mi zase
pise,
ze oddelal ctyri PICi a neni to schopen rozbehnout ?????

S pozdravem
MK