Elnec BeeProg a USB pripojeni k W98-SE - vyreseno

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Květen 12 11:22:21 CEST 2004

On Wed, 12 May 2004, MK wrote:

> No ja nevim, ale me to epripada jako problem woken, ale jako blbe napsany
> instalacni program. Mam takovy divny problem, ze pokud udelam zly balicek
> pro Linux, tak ten to taky nerozdejcha :-))))

Jenze ten balickovaci soft je udelany tak, ze prave tyhle blbe chyby se jen
tezko daji vyrobit - to uz musite opravdu chtit. Pri reinstalaci baliku vi
kde lezi soubory patrici staremu baliku - ty smaze a nahraje nove soubory
patrici novemu baliku s vyjimkou zmenenych konfiguraku.

Tady instalacni/odinstalacni program ani pri odinstalaci neodinstaluje
vsechno a nektere dulezite soubory v systemu ponecha (inf,sys). Predpokladam
ze je na to nejaky kit nebo volani od MS , ze si to kazdy nepise sam a ze
tyhle instalacni/odinstalacni kity jsou soucasti builderu v kterych se
ten program pise.