Elnec BeeProg a USB pripojeni k W98-SE - vyreseno

MK info@mcu.cz
Středa Květen 12 11:06:59 CEST 2004

> jen pro informaci - problem byl zrejne v instalacnim programu. Prvni
> instalace ulozila USB driver do adresare system32\driver (vadny)
> a druha instalace jej ulozila do system\driver ovsem v inf souboru
> byl zrejme porad odkaz na system32\driver a protoze tam soubor byl,
> tak to vzdy vzalo ten vadny a nefungovalo to.
>
> Kdyz jsem odinstaloval ovladaci soft a vymazal z disky vsechny inf a sys
> soubory ktere mi tam zanechal (!) tak po nove instalaci uz to hlasilo chybu
> ze nemuze najit sys soubor a pak uz bylo hrackou mu vnutit ten spravny.

> [...]

No ja nevim, ale me to epripada jako problem woken, ale jako blbe napsany
instalacni program. Mam takovy divny problem, ze pokud udelam zly balicek
pro Linux, tak ten to taky nerozdejcha :-))))

S pozdravem
MK