Elnec BeeProg a USB pripojeni k W98-SE - vyreseno

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Květen 12 11:03:49 CEST 2004

Zdravim,

jen pro informaci - problem byl zrejne v instalacnim programu. Prvni
instalace ulozila USB driver do adresare system32\driver (vadny)
a druha instalace jej ulozila do system\driver ovsem v inf souboru
byl zrejme porad odkaz na system32\driver a protoze tam soubor byl,
tak to vzdy vzalo ten vadny a nefungovalo to.

Kdyz jsem odinstaloval ovladaci soft a vymazal z disky vsechny inf a sys
soubory ktere mi tam zanechal (!) tak po nove instalaci uz to hlasilo chybu
ze nemuze najit sys soubor a pak uz bylo hrackou mu vnutit ten spravny.

No reknete - nejsou ty windows nadherne ? Takhle prijemne straveny den
hledanim takove kraviny, to by se mi v linuxu s rpm/deb balicky asi
nestalo...