Uprava PDF zdarma???

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Květen 12 08:12:31 CEST 2004

no jeste k ty editaci, uz jenom to, ze pri smazani jednoho pismenka a
napsani jineho(kdyz se to podari) se i dnesni pocitac celkem " zpoti ",coz
nema  s beznou editaci textu nic spolecneho, bych usuzoval, ze ta editace
neni to prave pro tenhle sw.
tomik.

-----Original Message-----
From: krez7509@artax.karlin.mff.cuni.cz
[mailto:krez7509@artax.karlin.mff.cuni.cz]
Sent: Wednesday, May 12, 2004 8:08 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: Uprava PDF zdarma???

Editor pro matematickou grafiku Ipe taky pouziva PDF, ale krome
vlastnich dat je v souboru ulozena navic jeste nejaka informace, ktera
umozni editoru soubor znovu nacist a pracovat s nim tak, ze zustanou
zachovany texty, vzorecky... Predpokladam, ze Acrobat dela neco
podobneho, takze soubor, ktery byl editovan a nebyl "vypusten do sveta"
lze dale editovat. Napr. kdyz mi jedna firma posilala navrh vizitek (v
PDF), free Acrobat Reader kricel, ze soubor obsahuje nejake
nezobrazitelne informace...

KR

On Wed, May 12, 2004 at 07:47:00AM +0200, Kubat Tomas wrote:
> no ja pouzivam v praci " ostry " acrobat a musim take prohlasit ze
dodatecna
> editace je dost problemova( dalo by se rict nouzova).
> dokumenty se vytvori v necem jinem a acrobatem se pouze prevedou do pdf,
> pripadne se usporada katalog, odkazy atd.
> opravdu bych rekl ze to je jen koncovy sw. pro prevedeni vytvorenich
> dokumentu.
> jinak ackrobat neni naplni mojiprace, tak se mu podle toho venuju, mozna
> proto neznam vsechny jeho finesy :-)).
> tomik.

Nechcete