Uprava PDF zdarma???

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Květen 12 07:47:00 CEST 2004

no ja pouzivam v praci " ostry " acrobat a musim take prohlasit ze dodatecna
editace je dost problemova( dalo by se rict nouzova).
dokumenty se vytvori v necem jinem a acrobatem se pouze prevedou do pdf,
pripadne se usporada katalog, odkazy atd.
opravdu bych rekl ze to je jen koncovy sw. pro prevedeni vytvorenich
dokumentu.
jinak ackrobat neni naplni mojiprace, tak se mu podle toho venuju, mozna
proto neznam vsechny jeho finesy :-)).
tomik.

-----Original Message-----
From: Radek a Petra Vickovi [mailto:rvicek@quick.cz]
Sent: Tuesday, May 11, 2004 7:33 PM
To: [HWnews]
Subject: RE: Uprava PDF zdarma???

Uz mne to fakt nebavi. Nevim proc mne neustale presvedcujete o nejake sve
pravde.

Takze podle Vas nelze ostrym Acrobatem zalozit novy soubor PDF, zacit jej
vytvaret a druhy den jej znovu otevrit a pokracovat v jeho editaci? Nechcete
mi snad rict, ze Acrobatem se musi PDFko vytvorit na jeden zatah. Pokud ne
nevidim duvod proc by dotycny nemohl tento rozdelany PDF soubor predat
nekomu jinemu ve firme ktery jej dokonci, dopise, dodela grafiku atd..

O tomto jsem se totiz s p.Kozumplikem puvodne bavil kdyz jsem
narazel/dotazoval se na jeho prezentaci vytvareni firemnich dokumentu.
Prestoze jsem tomu moc neveril radeji jsem se ptal zda nedoslo k nejakemu
prulomu ve vytvareni a hlavne pouzivani souboru PDF - tedy zda neexistuje
nejaka levnejsi varianta ostreho A.

Jinak z nekterych (a je jich celkem hodne) nezamcenych (i to se da tusim
obejit) PDF souboru muzete v klidu kopirovat pres clipboard bez toho zda
byste se dohadoval zda a a b je nebo neni ab, pokud tam neni text ulozen
jako obrazek.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.