Embendet Linux , vlastni distrubuce

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Květen 12 07:23:04 CEST 2004

A to ma byt pro nejake specialni ucely, nebo to ma byt bezny linuxovy routerik? Pokud b), pak vrele doporucuji www.freesco.org a pokud a) tak se tam taky kouknete, je k tomu taky spousta ruznych balicku, ale jsou vicemene orientovane na praci se siti, takze, jestli je to nejaky extra system, tak to asi nebude uplne ono.

Jakub Serych

<!no flame please!>
P.S. Po dlouholetem pouzivani RedHata a postupnem nabyvani dojmu, ze RH se snazi z Linuxu udelat Windowsy se vsemi jejich nectnostmi, jsem nedavno presel na Debiana a po prvnim seznameni behem dvou odpoledni jsem na nej behem dalsich dvou okamzite preinstaloval vsechny sve stavajici RH servery. To je proste stary dobry Linux a ne moloch, ktery nevi jestli je Linux nebo paskvil radoby skorowindowsi.
<!/no flame please!>