Uprava PDF zdarma???

Kotlaba Jaroslav Ing. kotlaba@zpa-pecky.cz
Středa Květen 12 06:35:21 CEST 2004

> Ohledne _drobne_ free editace PDF se podivejte na
> http://www.pdfedit995.com/, coz je cast free baliku PDF995 na tvorbu
> PDF. Dalsi free postupy: http://sweb.cz/tvorbapdf, OpenOffice.org a rada
> dalsich (nektere clanky vysly na serveru Grafika, neco jsem ja sam psal
> sem a jinam atd.).

O moznost zasahovani do jiz hotovych PDF se zajimam.
Mame katalogove listy jako PDF a obcas je potreba v novem vydani neco
opravit, tak by se mi hodilo, kdybych mista, do kterych je potreba
zasahnout, mohl v tom PDFku nejak oznacit, aby se na to nezapomnelo.
Mohl by mi nekdo, kdo to umi, ukazat, ze to jde?
Stacilo by mi napriklad na miste, ktere si chci oznacit udelat caru, zmenit
barvu nebo neco podobneho.
Tak kdyby se nekdo ozval, treba na muj e-mail, ja bych mu nejake PDF poslal,
aby v nem neco provedl a poslal mi zpatky, tak by mne potesil.