3,5 mm stereo jack zasuvky

hwnewskonference hwnewskonference@seznam.cz
Úterý Květen 11 19:23:13 CEST 2004

> To by mne zajimalo, jak to podle obrazku poznate :-))

Mate pravdu, muze moje reakce pusobit ponekud ukvapene. Co je ale podstatne,
uvedene jacky na obrazku nemaji od vyrobce posazene plastove telo na
pajecich kolikach tak, aby je bylo mozno pripajet a staly ve vzduchu. Ty,
ktere jsem zde ukazoval, jsou tytez, co se pouzivaji na nekterych zvukovkach
bez gameportu, akorat v cerne barve. Jde totiz i o minimalni vzdalenost
plastoveho tela od PCB po osazeni. Ony "americke" maji osu zasuvky podstatne
vyse od PCB. Ja bych je chtel prave na zasuvne karty a tam bych ani
principialne ty mrzacky z GESu nebo GM pouzit nemohl. Proto moje reakce.

> V tomhle by vam asi mohl poradit kolega P. Korensky.
> Uvazoval jste ale o tom, ze by ty vysnene konektorky nemusely byt tytez
jako
> na obrazku? Rozmerovy nacrtek ani zadna blizsi specifikace tam neni (?)
Abys

Ano mate pravdu, ale pri te skale typu, co nabizeji, se mi zda ta
pravdepodobnost mala. Nicmene prave proto jsem se take ptal, zda ma s timto
online obchodem nekdo z pritomnych zkusenost ...

> te z USA nedostal ty plexisklove ...

nestraste :)

> Ale nechme toho, jste rozhodnut, takze preji stastnou ruku pri nakupu.

ano, dekuji.

Hezky den, Simon Cihelnik