OT: Co by neměli Linuxáci říkat při vstupním pohovoru...

Patrik Augustin repair@repair.cz
Úterý Květen 11 16:55:19 CEST 2004

Ted delam PC a instaluju blby W98 tech restartu co je potreba udelat aby
se nainstalovali vsechny ovladace z toho by se clovek po....
MDK10 na NTB Umax 630 jeden jediny restart a to na konci instalace.Po
reboot vse podstatne chodi.Nemluvim o integrovane kamere a modemu s tim
je problem ale na modem sem nekde zahlid ovladace ale vzhledem k tomu ze
ho nepotrebuju tak me to netrapi.Dokonce chodi i interni BT modul pokud
se nakonfiguruje a rozchodi Affix.A dokonce ten BT mi na 9.2 chodil
napoprve ale v W98 to porat pada na hubu s N6310i.A to nemluvim o XP.Par
nasich zakazniku ma stejny NTB s Win a BT na tom rozjet tak to je porod.
Ale uz by sme toho asi meli nechat.Tyhle debaty nikam nevedou.Kdyz si
spokojeny s tim co mas tak proc se o tom porad hadat.Widle delame na PC
uz hooodne dlouho a zatim zakaznici na Linux moc nejdou.Ale deticky uz
doma pekne ucim na Linux at si zvykaji.Je pravda ze linux ma spousta
lidi v podvedomi jako prikazovou radku a vse se musi slozite
konfigurovat a cist hromady manualu.Bez toho to bohuzel nejde.Taky me to
chvili trvalo nez sem se tim prokousal a moje vedomosti jsou taky nekde
na zacatku.
Taky uz to neni pravda ze se vse konfiguruje pres prikazovou radku v
shellu .Ale kolik dnesnich BU neco udela kdyz jim date jen DOS bez
jakehokoli File Manageru?Tak 90% jich na to bude cumet jak husa do
flasky a taky je to Mrkvosoft.Vim z vlastni zkusenosti kdyz potrebuji
aby si dali command a pustili mi jen blbej ping to by z toho obcas
clovek vyrostl :-))))))
Tak a ted uz opravdu dost k tomuto tematu uz nic raci psat
nebudu:-))))))