OT: Co by neměli Linuxáci říkat při vstupním pohovoru...

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Květen 11 15:07:03 CEST 2004

Petr Stetina wrote:
> Nic neni cerne ani bile. Zkousel nekdo z vas napriklad na notebooku s
> linuxem rozbehat integrovanou WiFi, SpeedStep, TouchPad nebo treba jen

to uz by nemel byt problem, intel nedavno uvolnil ovladace pro linux

> "blbou" mys s koleckem?

Zadejte typ zarizeni IMPS2

> Ruku na srdce, zase takova zabava to neni, ze? Ja jsem se s RH trapil na

Mate pravdu. Ale wokna mi padaly nekolikrat denne a v prubehu prace jsem
mel velkou nejistotu jestli mi nespadnou.

Linux mi vytuh zatim pouze pri HW kolizi na DMA. a to mi jede uz skoro
pul roku v podstate nepretrzite (vypinam ho jen kdyz je potreba vypnout
pojistky, nebo je fakt velka bourka).

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!