Uprava PDF zdarma???

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Květen 11 14:51:33 CEST 2004

Predpokladam, ze ostry Acrobat neumi jen soubor PDF vytvorit, ale umi jej v
jeho zdrojove podobe editovat.

Prectete si nejdrive o cem sla rec nez zacnete odpovidat na neco jineho. Ja
mam take nainsalovanou PDF tiskarnu, ale tady sla rec o firemni komunikaci
pomoci PDF coz predpoklada, ze nekolik lidi musi mit moznost pracovat s
jednim dokumentem v jeho zdrojove podobe(coz se nakonec ukazalo ze to tak
neni - to jsem si i myslel - ostry acrobat je drahej).

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.