RE: OT: Co by neměliLinuxáciříkat p řivstupním pohovoru...

Karel Dudasek karel.dudasek@vghur.army.cz
Úterý Květen 11 14:35:08 CEST 2004

On Tue, 11 May 2004, Radek Vicek wrote:
> To nema smysl. Resilo se to tu nedavno a vysledek byl (aspon tak jsem to
> pochopil), ze i lunuxari musi bohuzel uznat (a nekteri to i udelali) ze na
> beznou praci a zabavu potrebnou doma to zatim neni - nemluve o tragicke
> podpore HW notebooku (vlastni nedavna zkusenost s NB Toshiba - jen jsem to
> testnul a ani se neptejte co vsechno se nerozjelo).
Ale je. Vzdyt jsem psal, ze to doma presne takhle pouzivam, zena sice ze
zacatku potrebovala pomoc, ale od te doby co jsem nainstaloval OpenOffice
je klid. Je pravda, ze je ted doma s detma, ale nemam strach z toho, az
pujde do prace. Filmy poustime sporadicky a detem zatim staci tuxpaint
nebo tuberling, pripadne skladacky zviratek pod wine. Ja na hry cas nemam
a zena take ne.

                             Karel Dudasek