RE: OT: Co by neměliLinuxáciříkat p řivstupním pohovoru...

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Květen 11 13:43:00 CEST 2004

To nema smysl. Resilo se to tu nedavno a vysledek byl (aspon tak jsem to
pochopil), ze i lunuxari musi bohuzel uznat (a nekteri to i udelali) ze na
beznou praci a zabavu potrebnou doma to zatim neni - nemluve o tragicke
podpore HW notebooku (vlastni nedavna zkusenost s NB Toshiba - jen jsem to
testnul a ani se neptejte co vsechno se nerozjelo).

Pokud nekdo chce tvrdit, ze se dospelo k necemu jinemu kouknete se prosim
nejdriv do archivu.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.