OT: Co by neměli Linuxáci říkat při vstupním pohovoru...

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Květen 11 13:37:30 CEST 2004

Radek Vicek wrote:
> Ja vim ze PDF relativne neni problem vytvorit, ale nechapu jak resite pokud
> po nekom mimo vasi firmu (ono je to vlastne jedno) chcete, aby vam do vase
> dokumentu neco dopsal nebo jen vyplnil.
>
> I v ramci Vasi firmy to musi byt problem - doufam ze neposilate 602 + PDF.
>
> PDF je dobry na dokumenty ktere neni treba dale upravovat (netvrdim ze je to
> to same, ale to uz muzete posilat klidne i BMP - system je stejny - nejaky
> zdroj a vysledny neopravitelny obraz), ale tech je podle mne tak pulka.

Od tohojsou produkty, které se zovou ála dokumentový sklad a pod. Výstup
to má jakýkoli, vstup taky, vse pres web.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!