trafo pre preprom-02...

Wek wek@evona.sk
Úterý Květen 11 13:42:32 CEST 2004

> Original, co byl k nemu je 12VDC/500mA (stitek).
> Naprazdno je na nem 17.5V (tj.nestabilizovano),
> + je vne, - vnitrni dutinka.
> Pouzivam jej na PREPROM-02 i EREPROM-01

Hummm, po strate povodneho adapteru na EREPROM-01 (nejaky chytrak ho pouzil
ako napajanie pre pichacky :-((( a bol zahodeny spolu s pichackami :-) ) sme
dlho napajali z lab. zdroja, a na 12V jednoducho nesvietil. Teraz pouzivame
kupeny 15V/1.6A bez akychkolvek problemov uz roky.
Ale polaritu to ma u nas opacnu! no netvrdim, ze to nebolo pobastlene na ten
novy adapter, neviem...
Skuste sa obratit priamo na Elnec, prip. pockat, kym sa Vam tu ozve Ing.
Puobis.

Jano Waclawek